دیجی پلاس

معرفی،نقد و برسی آنلاین

معرفی،نقد و برسی آنلاین

سلام من آرینم
علاقه زیادی به تکنولوژی های روز دنیا دارم
توی این وبلاگ محصولات هوشمند و نرم افزار ها رو مضایا و معایبشو بهتون بگم
من این وبلاگو در تاریخ 1394/05/26 ساختم
امیدوارم لحضات خوبی رو تو این وبلاگ سپری کنید
همچنین با نضراتتون منو یاری کنید و اگه اشکالی دیدید در نظرات بنویسید
با تشکر
آرین باقری

طبقه بندی موضوعی


گلکسی S7 بدنه‌ای از جنس منیزیوم و صدای Hi-Fi خواهد داشت




براساس اخباری که در منابع خبری چینی و کره‌ای منتشر شده، سامسونگ گلکسی S7 بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و کیفیت صدای بالایی خواهد داشت.

گلکسی S7 بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیوم دارد و پشت آن هم مثل گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج از جنس شیشه است.

اگر شایعات مربوط به پرچم‌دار بعدی سامسونگ را باور کنیم، احتمالا این گوشی زودتر از آنچه انتظارش را داریم عرضه خواهد شد. منابع مختلفی در زنجیره‌ی تامین این شرکت به الکترونیک تایمز گفته‌اند که سامسونگ طراحی گوشی گلکسی S7 را نهایی کرده و این شرکت در حال حاضر با سازندگان قطعات داخلی همکاری می‌کند تا این گوشی را برای تولید آماده کند.

این شرکت کره‌ای معمولا تا همایش جهانی موبایل در اواخر فوریه یا اوایل مارس صبر می‌کند تا گوشی جدید گلکسی را معرفی کند. رقابت زیاد میان سامسونگ و اپل باعث شد که این شرکت تاریخ عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت ۵ را جلو بیندازد تا این گوشی‌ را قبل از آیفون 6s و 6s پلاس به بازار بیاورد.

وب‌سایت SamMobile در خبری اشاره کرده که منابع چینی مدعی هستند که گلکسی S7 بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیوم دارد و پشت آن هم مثل گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج از جنس شیشه است. این باعث می‌شود که دستگاه استحکام بیشتری داشته باشد. در گزارش دیگری آمده است که کیفیت صدای گلکسی S7 فوق‌العاده خواهد بود، زیرا در این دستگاه از تراشه‌ی SABER 9018AQ2M ساخت شرکت ESS استفاده خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
آرین باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی